Продажі та маркетинг: як не втрачати ліди та максимізувати конверсію

15 серпня 2024 року викладачі кафедри економічної теорії, підприємництва та торгівлі та здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Підприємництво, торгівля та комерційна логістика» прийняли участь у вебінарі «Продажі та маркетинг: як не втрачати ліди та максимізувати конверсію» проведеного за підтримки компанії SendPulse.

Ведучими вебінару були:

Аліна Синьогуб – Partner Business Development Manager в Ringostat, яка має досвіду в продажах і розвитку партнерських програм, у веденні переговорів, активних продажах, координації відділів продажів, а також побудови системи навчання персоналу.

Наталія Яровінська – керівник відділу Customer Success SendPulse, яка відповідає за роботу з ключовими клієнтами та агенціями. Прихильниця продуманої автоматизації

На вебінарі були розглянуті питання

  • Як вирішувати конфлікт маркетингу та продажів “Погані ліди & Погано продаєте”?
  • Що потрібно від телефонії для збільшення конверсії та продажів? Досвід Ringostat.
  • Прості налаштування воронки продажів у CRM SendPulse. Візуалізація та покращення роботи з лідами.

Аліна Синьогуб зупинилась на питаннях впливу української АІ-платформи телефонії на збільшення конверсії та продажів, як побудувати ефективну комунікацію з клієнтами, оптимізувати маркетинг та збільшити продажі

Наталія Яровінська сконцентрувала увагу на автоматизації бізнес процесів: створенні угод, підключення телефонії Ringostat, автоматизації задач і спілкування

За результатами участі у вебінарі всі учасники отримали сертифікати

Дякуємо організаторам та ведучим за змістовні доповіді та цікаві кейси