15 серпня 2024 року викладачі кафедри економічної теорії, підприємництва та торгівлі та здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Підприємництво, торгівля та комерційна логістика» прийняли участь у вебінарі «Продажі та маркетинг: як не втрачати ліди та максимізувати конверсію» проведеного за підтримки компанії SendPulse.
Ведучими вебінару були:
Аліна Синьогуб – Partner Business Development Manager в Ringostat, яка має досвіду в продажах і розвитку партнерських програм, у веденні переговорів, активних продажах, координації відділів продажів, а також побудови системи навчання персоналу.
Наталія Яровінська – керівник відділу Customer Success SendPulse, яка відповідає за роботу з ключовими клієнтами та агенціями. Прихильниця продуманої автоматизації
На вебінарі були розглянуті питання
- Як вирішувати конфлікт маркетингу та продажів “Погані ліди & Погано продаєте”?
- Що потрібно від телефонії для збільшення конверсії та продажів? Досвід Ringostat.
- Прості налаштування воронки продажів у CRM SendPulse. Візуалізація та покращення роботи з лідами.
Аліна Синьогуб зупинилась на питаннях впливу української АІ-платформи телефонії на збільшення конверсії та продажів, як побудувати ефективну комунікацію з клієнтами, оптимізувати маркетинг та збільшити продажі
Наталія Яровінська сконцентрувала увагу на автоматизації бізнес процесів: створенні угод, підключення телефонії Ringostat, автоматизації задач і спілкування
За результатами участі у вебінарі всі учасники отримали сертифікати
Дякуємо організаторам та ведучим за змістовні доповіді та цікаві кейси