01.05.2024 р. в контексті реалізації європейського проєкту для молоді EU4Youth «Відбудова через соціальне підприємництво», що реалізується під егідою Junior Achievement Ukraine, учасники стартап-команд «Генерація змін» та «ToolShelf» доєднались до онлайн зустрічі «Від ринкового аналізу до портрету Клієнта – сукупність елементів формування бренду».
Спікер – Наталія Головачко, PR комунікатор, маркетолог, 15+ років досвіду, засновниця Marketing Club Lviv, СЕО&founder Marketing Agency FAЙTA.
Надзвичайно цікавий матеріал, ілюстрований кейсами не залишив без уваги виступ пані Наталі. У жвавій дискусії обговорено питання дослідження ринку, вивчення потреб споживачів, застосування сучасних маркетингових інструментів та особливостей формування бренду.
Надзвичайно вдячні спікеру та організаторам за можливість розширення знань через набуття практичного досвіду!